Topic-icon Eldos

More
13 years 6 months ago #163429 by dronkie

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 6 months ago #163434 by Bizo Buzo
Joh Joh daai is mos vuil

More
13 years 6 months ago #163436 by sweets25
hahahaha die ouens kyk te veel tv:ohmy:

More
13 years 6 months ago #163444 by DeLaC26
They have revocered R21000,So the six Majimbo's are sitting with the remaining R879 000.00,Plus A sister of one of the arrested men is wanted by police, who were told she had been given a cut of the stolen money - but she has vanished.

How much money is enough to make sum1 vanish,daai klink nie genoeg vir my nie.

This makes me laugh serious,every festive they make headlines.

? is this the same characters of all previous offences,of is dit nou nuwe manjimbo's.

Ek is t bang on nam the mention...Al wat ek se hulle het guts...and the so called sister who has vanished,sy net geen vel hoor daai gevreet.

More
13 years 6 months ago #163452 by jaydee26
Bizo Buzo wrote:

Joh Joh daai is mos vuil

Mooi gepay vir Christmas wuh

More
13 years 6 months ago #163455 by sweets25
Hoe mooi gepay hulle sit dan nou in die tronk in? En is nie lank dan word die anders gevang.

More
13 years 6 months ago #163458 by jaydee26
sweets25 wrote:

Hoe mooi gepay hulle sit dan nou in die tronk in? En is nie lank dan word die anders gevang.

Theft is nie n' Schedule 6 offence sweets..............bail gaan gekry word voor next week en dan word die geld ge eet.....................

More
13 years 6 months ago #163460 by sweets25
Jaydee hoe lyk dit vir my jy is 'n jack of all trades huh?

More
13 years 6 months ago #163466 by jaydee26
sweets25 wrote:

Jaydee hoe lyk dit vir my jy is 'n jack of all trades huh?

Baie saake al geloop sweets en die woorde wat jy nie wil hoor as jy in daai box staan is..................\"Your worship, the accused is charged with a schedule 6 offence, formal bail application to be scheduled in 21 days\"...............kniee word lam en mag word leeg

More
13 years 6 months ago #163470 by sweets25
Nou wat behels 'n \"schedule 6 offence\"

More
13 years 6 months ago #163471 by Whiskey
dronkie wrote:

www.iol.co.za/index.php?set_id=1&cli...1218055505104C361505

Eish!!!

Jirrie, daai honde het gepay mos... but hulle lieg nog steeds... daai issie jimbers nie, coz die ouens sal never so komba as hulle bump en nogal openly claim hulle is jimbers... die mense soek of naam of hulle gebruik maar nou net die jimber naam...

daai is mos mooi virrie festive man... I'm not condoning what they did, but Yoh:woohoo:

More
13 years 6 months ago #163472 by jaydee26
Groot kak, gewapende roof, moord, hijacking

More
13 years 6 months ago #163483 by riggz
is by die wiep wap, die lotto wat dan so lank om deur te kom :woohoo:

More
13 years 6 months ago #163487 by Whiskey
riggz wrote:

is by die wiep wap, die lotto wat dan so lank om deur te kom :woohoo:

lokl... is waar bra... en die ouens kriewel ook maanet:silly:

More
13 years 6 months ago #163490 by riggz
@ whiskey...nai nai my ou, hulle kyk n living...skeem op die \"bright side\" niemand het seer gekry nie

More
13 years 6 months ago #163517 by Whiskey
riggz wrote:

@ whiskey...nai nai my ou, hulle kyk n living...skeem op die \"bright side\" niemand het seer gekry nie

Daai is nou wat jy roep n' clean slate...

More
13 years 6 months ago #163555 by Christy
Haibo.. Vuil move whu!!!!!

Eldo's neh!!!!! hee hee.. how the hell.... I'm sorry lmao

Whiskey.. I agree... NO.. and I repeat NO MAJIMBO will ever komba his fellow Gansta... no matter what...
They are most Def lying..... Do the jimbers even still exist??? Haven't heard from or seen most of them in Forever...

Bottom line... No one was hurt.. hulle byt net sag die festive.... :laugh:

[Ayobaness is Awesomeness

More
13 years 6 months ago #163856 by afterdark
nog n ding ... daai dummy is insured so daai mense looze niks nie. niemand het seer gekry nie ... is lyk die ding het nooit ge-happen nie .lol

More
13 years 6 months ago #163859 by YoungColouredMale
Ja the state of the Bruinou nation... Ons sensationalise criminal activities... dan wonder ons hoekom bly on is sulke cesspools van human depravity... Is want ons like die criminals moet thrive... lyk die criminals worry met anyone other then themselves!

When last het 'n criminal bietjie vir 'n arme poverty stricken tanie in die kas of in die ou park bietjie groceries gekoop huh? When last het 'n criminal bietjie daai wicked wealth gebruik om mense wat honger lui se maagte vol te maak huh?

Simply nooit!... Boysie van die kas was nog nie laaste drug dealer wat ek na gekyk dit.. en hy is al donkie jare dood! En ek was ok ma net 'n noge ghetto laaitie!

Ek sĂȘ nou nie hulle moet die neighbourhood voer nie maar the way ons die criminals glamourise neh... 'n coloured sal sweer die einste criminals doen iets vir die dumps wat ons in groot raak en bly!

Ja.. dan is onse kinders op drugs maar ons bly langs die drug dealers en ons doen niks daaroor! Is mos nie onse problem nie, wag tot jou laaitie kaas rook dan sien ons!

Gam se kind neh... ons like die verkeerde goeters!

More
13 years 6 months ago #163875 by Kazoom
YCM, I cannot agree with you more. Die laaities in die kas het niks ambition, because the only people who thrive are the criminals. On top of that, we still glamorise and idolise the fools, giving the youth even more reason to join the gangs.

'Hulle maak oor maar net 'n living'- tot hulle jou hijack of jou tannie rape. Dan is die nie weer alright, dan wil ons 357's uit haal en al die gangsters dood skiet.

So what if nobody got hurt. The security gaurd company's insurance premiums are hiked and passed on to the companies that use their services, who in turn pass the cost on to the ordinary, law abiding man on the street.

The RAF capped the payout you can receive, because criminals submit false claims and defrauded the fund. Because of this, families are now risk, where the breadwinner get's killed or severely injured.

Maar daar is nie fout nie, want die criminals maak maar net 'n living.